Vrácení zboží a reklamace
Něco vám nesedlo a potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo dokonce reklamovat?
Připravili jsme pro vás jednoduché instrukce, abychom vám komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.
Vrácení zboží do 14 dnů
Na vrácení zboží máte 14 dnů, jedná-li se objednávku uskutečněnou na e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.
Jak vrátit zboží?
- Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
- Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy společně s vyplněným formulářem.
- Balík pošlete na adresu Bc. Lucie Suľová, Kamýk nad Vltavou 161, Kamýk nad Vltavou 262 63. Zboží je nutné zaslat bez dobírky, zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Reklamace zboží
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží vyplňte reklamační formulář.
Jak reklamovat zboží
- Vyplňte reklamační formulář a pořiďte fotografie vady zboží.
- Formulář společně s fotografiemi nám zašlete na naší mailovou adresu info@amormama.cz. O přijetí reklamace Vás budeme informovat mailem.
- Následně Vás budeme kontaktovat s dalším postupem pro vyžení reklamace.
Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů.
Vyplnit formulář